Wednesday, April 7, 2010

Just for Ivan

Utifall min gode vän, bör Ivan besök här, säger jag Välkommen! Det är här jag skriver om mina tankar, mina drömmar och min välsignelse. Jag har många vänner från hela världen som besöker mig ofta och jag älskar att besöka dem också genom våra bloggar. Ivan, jag hoppas du hittar något här som välsignar dig också. Många besök här bara för att lyssna på musik ... Jag byter ofta musiken .. Om du gillar något behaga tala mig och jag ska hålla det till nästa gång när jag ändrar den igen. Det skulle glädja mig om du frågar mig att översätta någon post här och jag skulle vilja översätta det åt dig så du kan läsa det ... Ha en bra dag och må Herren välsigne dig och din familj!

No comments:

Post a Comment

Your comments are a huge blessing and encouragement to me~